utkast: 15e juli 2017

Ibland minns jag oss.
Ibland minns jag ditt huvud under min haka eller mitt huvud mot ditt bröst. 
Alltid så varm och alltid så trygg. Aldrig haft något liknande innan.
Ibland minns jag oss och sorgen jag känner är sorgen över att det inte längre funkade snarare än sorgen över att det är just över. 
 
Det händer väldigt sällan nu, men ibland minns jag oss.
Och jag ångrar ingenting. 
Förlåt för alla krig vi startade men jag hoppas du också känner idag att vi vann dem allihopa.
Vi vann i kärlek, även om det inte höll hela vägen.
 
Tack för allt du lärt mig. Om mig själv, om kärlek och om tvåsamhet som är på riktigt.
Önskar dig all lycka och kommer alltid bära dig i mitt hjärta.

Visa mig en dröm

Viska i mitt öra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0